Tagastamine & vahetamine
1. Kui kaua ja millistel põhjustel saab tellimust tagastada?
- Kui tellitud toode ei vastanud mistahes põhjustel teie ootustele, on teil võimalik rikkumata, kasutamata ja originaalpakendis toode tagastada 14 päeva jooksul alates paki kättesaamisest, kasutades tagastuskoodi.
- Palun andke meile tagastamisest või soovitud vahetusest esimesel võimalusel teada e-posti teel. See võimaldab meil koheselt asendustoote tellida või broneerida ja selviisil ooteaega lühendada.
- Poest kohapealt ostetud tooteid tagastada ei saa, vahetamine toimub eelneval kokkuleppel.
2. Tagastamise tingimused
- Tagastamine või vahetus on võimalik ainult juhul, kui tootel on alles sildid ja pakend on terve (kui tootel oli algselt originaalpakend olemas).
- Saabaste puhul peavad lisaks karbile säilima ka kõik sees olnud paberid ja sildid.
- Algne pakend tuleb asendada ümbritseva koti, karbi või ümbrikuga. Originaalpakendile palume peale mitte kirjutada ega silte kleepida.
3. Kuhu tagastada?
- Pakiautomaati tellitud tooted saab tasuta tagastada tagastuskoodiga.
- Toodet on võimalik vahetada või tagastada ka meie poes aadressil Mustamäe tee 29, Tallinn
- Kui soovite tulla toodet poodi vahetama, palun andke sellest samuti eelnevalt teada e-posti teel, et saaksime kontrollida, kas vajalik asendustoode on kohapeal olemas või tuleb eraldi tellida.
Nii saab vahetuse teha ühe külastusega.
3. Tagastuskulud
- Tagastus- ja vahetuskulud katab Ratsavarustus24, kui tagastamiseks on kasutatud tagastuskoodi.
5. Kui kiiresti tagastame raha?
- Kui oleme tagastatud kauba kätte saanud ja üle vaadanud, kanname raha tagasi maksimaalselt 14 päeva jooksul, aga tavaliselt teeme seda juba mõne päeva jooksul.
- Tagasimakse tehakse sama makseviisiga, mida kasutasite ostu sooritamisel, kui kasutasite maksmisel pangalinki.
- Kui tegite e-poes makse kaardiandmetega, palun saatke kontonumber, kuhu makset tagasi saada soovite.
6. Kahjustatud või valesti saadetud toode
- Kui teie tellimus saabub vigastatuna või sisaldab valet toodet, palun võtke meiega kohe ühendust e-maili teel.
- Vigastatud tootest palume lisada fotod.
- Korraldame terve/õige toote esimesel võimalusel.
7. Kuhu tagastusest teavitada?
Palume kõikide tagastuste kohta saata info meile e-mailile, et teaksime, kellelt pakki oodata ja vajadusel asendustoodet pakkuda/tellida:
E-mail: info@ratsavarustus24.ee