Ratsavarustus24

🎁Tutvu sooduspakkumistega siin!
⚡Laokaupade tarneaeg 1–3 päeva.
📍Külasta ka meie poodi Tallinnas!

E-mail

info@ratsavarustus24.ee

Meie number:

+37258862625

Tagstamine ja vahetamine

Tagastamine & vahetamine

1. Kui kaua ja millistel põhjustel saab tellimust tagastada?

  • Kui tellitud toode ei vastanud mistahes põhjustel teie ootustele, on teil võimalik rikkumata, kasutamata ja originaalpakendis toode tagastada 14 päeva jooksul alates paki kättesaamisest, kasutades tagastuskoodi.
  • Palun andke meile tagastamisest või soovitud vahetusest esimesel võimalusel teada e-posti teel. See võimaldab meil koheselt asendustoote tellida või broneerida ja selviisil ooteaega lühendada.
  • Poest kohapealt ostetud tooteid tagastada ei saa, vahetamine toimub eelneval kokkuleppel.

2. Tagastamise tingimused

  • Tagastamine või vahetus on võimalik ainult juhul, kui tootel on alles sildid ja pakend on terve (kui tootel oli algselt originaalpakend olemas).
  • Saabaste puhul peavad lisaks karbile säilima ka kõik sees olnud paberid ja sildid.
  • Algne pakend tuleb asendada ümbritseva koti, karbi või ümbrikuga. Originaalpakendile palume peale mitte kirjutada ega silte kleepida.

3. Kuhu tagastada?

  • Pakiautomaati tellitud tooted saab tasuta tagastada tagastuskoodiga.
  • Toodet on võimalik vahetada või tagastada ka meie poes aadressil Mustamäe tee 29, Tallinn
  • Kui soovite tulla toodet poodi vahetama, palun andke sellest samuti eelnevalt teada e-posti teel, et saaksime kontrollida, kas vajalik asendustoode on kohapeal olemas või tuleb eraldi tellida.
    Nii saab vahetuse teha ühe külastusega.

3. Tagastuskulud

  • Tagastus- ja vahetuskulud katab Ratsavarustus24, kui tagastamiseks on kasutatud tagastuskoodi.

5. Kui kiiresti tagastame raha?

  • Kui oleme tagastatud kauba kätte saanud ja üle vaadanud, kanname raha tagasi maksimaalselt 14 päeva jooksul, aga tavaliselt teeme seda juba mõne päeva jooksul.
  • Tagasimakse tehakse sama makseviisiga, mida kasutasite ostu sooritamisel, kui kasutasite maksmisel pangalinki.
  • Kui tegite e-poes makse kaardiandmetega, palun saatke kontonumber, kuhu makset tagasi saada soovite.

6. Kahjustatud või valesti saadetud toode

  • Kui teie tellimus saabub vigastatuna või sisaldab valet toodet, palun võtke meiega kohe ühendust e-maili teel.
  • Vigastatud tootest palume lisada fotod.
  • Korraldame terve/õige toote esimesel võimalusel.

7. Kuhu tagastusest teavitada?

Palume kõikide tagastuste kohta saata info meile e-mailile, et teaksime, kellelt pakki oodata ja vajadusel asendustoodet pakkuda/tellida:
E-mail: info@ratsavarustus24.ee